Κυκλοφοριακή Αγωγή

Κατά το σχολικό έτος 2016- 2017 στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής, με στόχο την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών για σωστή συμπεριφορά στο δρόμο.

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος περιλάμβαναν:

  • μεταφορικά μέσα
  • συμπεριφορά ως πεζός
  • συμπεριφορά ως επιβάτης
  • συμπεριφορά ως οδηγός ποδηλάτου

Κάποιες από τις δραστηριότητες ήταν οι ακόλουθες:

(εποπτικό υλικό που έφεραν τα παιδιά)

(πίνακας διπλής εισόδου- μαθηματικά: "Πώς έρχομαι στο σχολείο")

(κατασκευές, μεταφορικά μέσα του εδάφους, του αέρα και της θάλασσας)

(εκμάθηση τραγουδιού)

(γνωριμία με τα σήματα και τις πινακίδες κυκλοφορίας- βρες το μισό)

(τα δικά μας σήματα)

(κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού)


(αντιστοίχιση- γλώσσα: πως διασχίζω το δρόμο)

(κατασκευή: 5 κανόνες)

(τηλέφωνα πρώτης ανάγκης)

Οι δραστηριότητες περιλάμβαναν συνέντευξη με τη σχολική τροχονόμο,

καθώς και επίσκεψη στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Κρουσώνα.

Στο τέλος της χρονιάς πραγματοποιήθηκε γιορτή με θέμα τα μέσα μεταφοράς με δραματοποίηση γνωστών και αγαπημένων τραγουδιών, σχετικών με το θέμα: "Το σαραβαλάκι μου", "Προσοχή- προσοχή", "Ο αστροναύτης", "Το τρελοβάπορο", "Η ποδηλάτισσα", "Ντούκου ντούκου μηχανάκι", "Άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε", "Ο αμαξάς", "Ο άντρας που θα παντρευτώ", "Άσπρα καράβια τα όνειρα μας".