Αρχική σελίδα Αξιολόγηση Εξωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας 2022-23

Εξωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας 2022-23

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Πολύ θετικά αξιολογούνται:

  • η οργάνωση portfolio, η υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων e-twinning. 
  • Οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας δημιούργησαν  κλίμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας, ομαδικότητας,  σεβασμού. Η ανάπτυξη διάλογου  και  επικοινωνίας  μεταξύ των εκπαιδευτικών, γονέων και τοπικών φορέων έφερε θετικά αποτελέσματα.
  • Ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στην παιδαγωγική διαδικασία, στις δράσεις και  στα προγράμματα, με  ομαδοσυνεργατικές μεθόδους,  θετική αλληλεπίδραση  και επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.
  • Η εμπειρία και η καλή συνεργασία  των εκπαιδευτικών καθώς  και οι συνεχείς προσπάθειες για καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
  • Η ενεργητική εμπλοκή των γονέων στην παιδαγωγική διαδικασία και η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και  υποστήριξης μεταξύ εκπαιδευτικών και οικογενειών.

Σημεία προς βελτίωση

Εφαρμογή Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας με σχετικά μέσα και υλικά.

Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών.

Προτάσεις προς βελτίωση

Έχοντας το 61ο Νηπιαγωγείο  θέσει ψηλά τον πήχη και γνωρίζοντας τις ικανότητες σας,  και την διάθεση σας για προσφορά προτείνουμε τα παρακάτω για το επόμενο σχολικό έτος:

  • Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης.
  • Υποστήριξη ομαλής  ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή παιδιών από άλλες χώρες.
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας.

 

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία

  • Ουσιαστικός και πολύ υποστηρικτικός ο ρόλος και το έργο της  διευθύντριας  της σχολικής μονάδας. Άρτια οργάνωση των διοικητικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας.
  • Θετική η  λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων.
  • Το σχολείο  είναι ανοικτό στην κοινότητα, ένας ζωντανός οργανισμός που προσλαμβάνει  καλές πρακτικές, τις οικειοποιείται  και τις αξιοποιεί με στόχο την πρόοδο και την ευημερία των μαθητών του.
  • Πολύ θετική η εξωστρέφεια και  διάχυση καλών πρακτικών μέσω  ιστοσελίδας,  Facebook και συμμετοχής σε ημερίδες. Το νηπιαγωγείο επιδιώκει την προβολή των εκπαιδευτικών δράσεων και προγραμμάτων που έχει αναλάβει στοχεύοντας  στην κινητοποίηση της ευρύτερης και της εκπαιδευτικής κοινότητας, λειτουργώντας ως πρότυπο. (Πρόταση : Ίσως θα έπρεπε να κάνετε αίτηση να ενταχθείτε στα Πρότυπα -Πειραματικά νηπιαγωγεία του Ηρακλείου, το επόμενο σχολικό έτος.)

Σημεία προς βελτίωση

Περισσότερη υποστήριξη  απο το εκπαιδευτικό προσωπικό στο  διοικητικό έργο της Διευθύντριας.

Προτάσεις προς βελτίωση

  • Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού ανάλογα με τις δεξιότητες του, (ψηφιακές, διοικητικές, Η/Υ, κ.α.)  για ανάληψη εξωδιδακτικών εργασιών και ενδοσχολικών επιμορφωτικών δράσεων.
  • Κατανομή και διαχείριση πόρων για την βελτίωση και αξιοποίηση -εκσυγχρονισμό των σχολικών χώρων – υποδομών.

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

  • Η υψηλή κατάρτιση των εκπαιδευτικών και η θετική στάση τους προς την υλοποίηση καινοτόμων δράσεων.
  • Η θετική διάθεση για συνεχή επιμόρφωση σε διάφορους τομείς, νέες τεχνολογίες και καινοτόμα προγράμματα.

Σημεία προς βελτίωση

Παροχή κινήτρων για  συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα φορέων.

Προτάσεις προς βελτίωση

  • Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης.
  • Προσπάθεια δημιουργίας νέων συνεργασιών, με άλλα σχολεία και με φορείς για την προσφορά στοχευμένης επιμόρφωσης.  
  • Συνέχιση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και εμπλοκή της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών σε αυτά.